I går var jag en sväng på bokrean, som vanligt en massa böcker som jag skulle vilja ha! Men jag stålsatte mej! Jippi!! Fast en av böckerna kunde jag inte låta bli, efter som jag planerar örtagården till sommaren så var ju just denna ett bra köp! Annas Örtagård. Många fina bilder och tips på både växter, kurer och mat. Även brödrecept. Så den känner jag att jag är riktigt nöjd med!

Fröboken fick jag i dag för att jag var så snäll och länkade Frö med posten från min sida. Det var ju snällt av dom det! En trisslott var det även med, emn ingen visst naturligt vis. Men tack iaf!!  

maud
3/5/2009 02:50:34 am

Såg du det danska trädgårdprogrammet idag!
Sevärt tycker jag.

Reply
Carola
3/5/2009 07:14:30 pm

Tyvärr har jag nog missat det, ska leta om jag hittar det här på nätet.

Tack för besöket!

Reply



Leave a Reply.