När jag satt och letade bilder till min hemsida hittade jag dessa bilder, bland många andra. Sattde svart stockros sommaren -05. Dom blev jättefina, men var tvungen att flytta på dom året efter, för vi byggde altanen som även är på bild. En liten tanke plats att bara vila ögonen på! När jag flyttade på dom blommade dom ännu mer än året före. men sedan var dom borta. Ska nog sätta fler sådanna, dom är vacker tycker jag. I krukan på altanen hade jag tobak som jag fått av min vännina, dom blommade så fint hela sommaren minns jag. Och så har vi en lilja där på slutet, dom är också så trevliga. Jag har en förkärlek till anspråkslösa blommor. Min favvorit bland blommor är Anemonen. Den djupt blå Anemonen är den vackraste, den hade jag i min brudbukett i maj 2000. Tillsammans med röda rosor och  Bupleurum. Ska nog leta en bild på min bukett, vet att jag har en i mina gömmor!

Nu ska jag ta men lite te och kolla på tv!

Ha de så bra så länge alla mina vänner, nya och gamla!

Ps. alla blider är tagna av mej personligen, så fråga mej först om du vill låna dom!!

Fina flickan Lena
2/8/2009 05:50:42 pm

Haha! Åh vilken tjusig tobak!!! Fantastiskt vacker färg... Repris i år -snart dags!

Reply



Leave a Reply.